Anorectic Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ja har kommit till sista banan (hideout helm) och stoppat maskinen. när ja kom till king.rools rum så stod det två mynt på en "dörr": Rareware myntet och Nintendo myntet. ja har fått Rareware myntet. men Nintendo myntet e ju svårt! man ska klara av 5 levels på den, det vet ja. men ja kan inte klara av första leveln på den ens! hur i all världen ska man klara den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Multiplayer är ju jättekul. Jag körde det hos en kompis. Man sprang runt och sköt frukt eller något. Men det var ändå kul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men snälla jonte the master, fusion_dragon vill ju ha hjälp.....han vill inte veta om du tycker om de elle inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ja, ja vill ha hjälp, inte en massa "tyckningar" om spelet! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 sorry jag vet inget om 1 player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ja har kommit till sista banan (hideout helm) och stoppat maskinen. när ja kom till king.rools rum så stod det två mynt på en "dörr": Rareware myntet och Nintendo myntet. ja har fått Rareware myntet. men Nintendo myntet e ju svårt! man ska klara av 5 levels på den, det vet ja. men ja kan inte klara av första leveln på den ens! hur i all världen ska man klara den??? det e bara 4 banor du ska klara! dom e ju jätte lätta ju, jag har över 100000 poäng i det, det e ju bara att gå fram och upp för stegar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 100000...jag har bara 80000 nånting.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Banjo-Kazooie, du kanske tycker de e lätt, men ja å FD har sutte me de hära spelet sen vi köpte n64:an!!! kan nån hjälpa oooooss??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 vad behöver du/ni hjälp med?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 LÄs de första inlägget i denna tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 till Donkey kiong vet jag redan men vad var det i Banjo kazooie..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 LÄs de första inlägget i denna tråd... men det e inte så jätte lätt att hjälpa till DK arcade ju... 0014: jag har mitt andra rekord på 90000... vilken lvl dog du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg