datavirre Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Skrivet 26 Mars 2004 Jag behöver hjälp med att spela på internet. Jag trycker på steam (litet konstigt prog) sen "servers", sen markerar jag en cs-cz server och trycker "Conect", men då kommer det upp nån ruta där det står ett pris i us dollar på hur mycket spelet kostar och det står "order cs:cz now" Vad f*n ska jag göra????? Citera
Bigbrother Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Skrivet 26 Mars 2004 Jag har samma problem men jag tror att man måste vänta till första mars för det står ju beställ innan 1 mars på steam :huh: Citera
Fable lover Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Skrivet 27 Mars 2004 ja det är konstigt men jag tröck på buy now då stog det köp och jag har redan detta spel då trök jag på jag har spelet då så stog det att den hittade det och sen var det bara att fortsätta Citera
Gäst 0012 Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Skrivet 27 Mars 2004 samma sak men jag bara fortsatte o klicka så gick det så spelar jag online det är värsta bra :) Citera
datavirre Skrivet 28 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Mars 2004 Alla som inte har kommit på hur man ska göra än, När ni öppnar steam och försöker komma in på en server så kommer en ruta upp där man kan kpa spelet. Lite tillvänster finns en text med två länkar i tror jag. En av länkarna ska man trycka på så kommer det att börga kopiera filer från där det ligger till steam, sen ska der gå. Citera
Dannie Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 Ni kan inte komma in på servrar... varför? Ni måste köpa spelet först! Det är ingen mod och bör därmed inte heller vara gratis. Priset är ju såklart hur mycket spelet kostar. "Order now" betyder "beställ nu". Citera
Gäst 0012 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 men kan ingen hjälpa mig varför kan man inte göra online med dem nya gubbarna för att köra online på mig är som cs 1.6 :huh: Citera
Bigbrother Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 jag köpte det för att spela på internet och det är roligt och tack för hjälpen jag fick :D Citera
Gäst 0012 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 fast när man spelar på internet är det som 1.6 varför är det inte som dem här nya gubbarna Citera
Fable lover Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 på internet är spelet som 1,6 fast lite bättre grafic jag hadde tänk mig mer men Citera
Gäst 0012 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Skrivet 28 Mars 2004 a o nya barnor o aztec o dem barnorna är förändrade Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.