Hoppa till innehåll

Ett Djur Innanför Skärmen!


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

jo nu ser jag att jag har fått ett litet djur/insekt innan för min skärm så går hit och dit. jag undrar om den kan förstöra ngt?? jag tror inte den kan det men endå..

den håller på att gå över rutan hela hela tiden så jag blev lite förvånad när jag starta datorn xD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så va det för min kompis också, små svarta saker som är lite avlånga. Typ som mini-mini blodiglar, fast de suger ju inte blod.

 

Fatta idag, då hade jag hela fönstret öppet, fick jag in hundratals såna j*vla svarta små saker som jag berättade om. Tog fram dammsugaren och muhahahaha... xD

Redigerat av ThaNooB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hände för mig med min gamla skärm, jag bara klämde (tryckte) ihjäl dem. Sedan fanns det 6 fula svarta prickar :/ Men vad jag vet så gör de ingen skada. Det är F.ö. lätt att de kommer dit om man har en blomma/fönster öppet nära skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läbbigt :huh: ... Hade ett sånt där "svart" djur i min "Sjölja-munnen-efter-tandborstnings-mugg".. Som tur var så skölde jag inte min mun :P .. Och ja, jag har problem att stava till "sjölja" :mellow: ...

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, om man gör det är det väldigt stor risk att man dödar den. Har f.ö. ett kryp inne i min skärm nu, ska låta han krypa omkring i några dagar för att se vad som händer.

Det är inte alls snyggt med lite svarta prickar här o var på skärmen.

 

[EDIT] Verkar som han har gått och dött...

 

Redigerat av Nafrali
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...