💬
Logga in
Fuska.se

Ett Djur Innanför Skärmen!

26 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

jo nu ser jag att jag har fått ett litet djur/insekt innan för min skärm så går hit och dit. jag undrar om den kan förstöra ngt?? jag tror inte den kan det men endå..

den håller på att gå över rutan hela hela tiden så jag blev lite förvånad när jag starta datorn xD.

Nivå 16 · Legendfuskare

lol innanför skärmen? Är det plattskärm?

Nivå 5 · Fuskare

borde inte va non fara men WTF EN INSEKT I SKÄRMEN?? HUR f*n KOM DEN DITT

Nivå 5 · Fuskare

Så va det för min kompis också, små svarta saker som är lite avlånga. Typ som mini-mini blodiglar, fast de suger ju inte blod.

Fatta idag, då hade jag hela fönstret öppet, fick jag in hundratals såna j*vla svarta små saker som jag berättade om. Tog fram dammsugaren och muhahahaha... xD

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det hände för mig med min gamla skärm, jag bara klämde (tryckte) ihjäl dem. Sedan fanns det 6 fula svarta prickar :/ Men vad jag vet så gör de ingen skada. Det är F.ö. lätt att de kommer dit om man har en blomma/fönster öppet nära skärmen.

Nivå 1 · Novis

Sry för off-topic men tror inte såna små djur kan se en blomma i skärmen :P

WTF? Nafrali sa att det är lättare om fönstret är öppet i närheten av skärmen :S

Nivå 7 · Fuskare

Läbbigt :huh: ... Hade ett sånt där "svart" djur i min "Sjölja-munnen-efter-tandborstnings-mugg".. Som tur var så skölde jag inte min mun :P .. Och ja, jag har problem att stava till "sjölja" :mellow: ...

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Om den kom in måste det finnas en väg ut också. Går det inte att knuffa på den så den springer ut kanske? :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

Nej, om man gör det är det väldigt stor risk att man dödar den. Har f.ö. ett kryp inne i min skärm nu, ska låta han krypa omkring i några dagar för att se vad som händer.

Det är inte alls snyggt med lite svarta prickar här o var på skärmen.

[EDIT] Verkar som han har gått och dött...

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

De en tveskärt antagligen, vet inte hur man stavar det.

Nivå 6 · Fuskare

um..så stora? tror det är mer såna millimetrar(som jag kallar dem eftersom de är en millimeter typ)

Nivå 5 · Fuskare

Tvestjärt är det knappast då de måste vara extremt små för att få plats. Milimeterkryp som sagt.

28 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Det är några små svarta saker som drar sig till blommor. Som sagt så fick jag 100-tals igår när jag hade fönstert öppet, inte bakom skärmen men uppe i taget och så... Så det var bara fram med dammsugaren och dööö!!!! :P

Om ni vill få ut den så är det bara att vända på skärmen så att krypet rullar tills det kommer ett hål, då har ni vunnit. xD

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om ni vill få ut den så är det bara att vända på skärmen så att krypet rullar tills det kommer ett hål, då har ni vunnit. xD

Det spelar väll ingen roll? De kan ju krypa åt alla håll när skärmen står normalt. Mitt kryp har f.ö. börjat krypa igen :) Min pappa sa att man kunde testa stänga av skärmen en stund och sätta en lampa lysandes vid sida som lyser in mot skärmen, för att de drar sig till ljuset.
Nivå 5 · Fuskare

Ah, det din pappa säger är bara trams, man ska ha på skärmen hela dan och natten, och ha så släckt så möjligt överallt. Utom skärmen. xD (Skämt)

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

ALLVARLIGT? Har ni småkryp i skärmen?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ALLVARLIGT? Har ni småkryp i skärmen?

Nope.

29 Jul 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

lol innanför skärmen? Är det plattskärm?

ja en 20" widescreen... _D
Nivå 6 · Fuskare
jo nu ser jag att jag har fått ett litet djur/insekt innan för min skärm så går hit och dit. jag undrar om den kan förstöra ngt?? jag tror inte den kan det men endå..

den håller på att gå över rutan hela hela tiden så jag blev lite förvånad när jag starta datorn xD.

Visa bild..!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in