KuroKaktus Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Lås tråden då nån modde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Men var inte så hård mot grabben, han försökte väl. Och tråkigt att din kräfta dog =( . Men läs lite guider, typ denna och kom tillbaka och få oss att klia ögonen riktigt rejält ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 (redigerat) Jag lärde mig allt från "Webdesignskolan" och www.Javascript.nu! Redigerat 30 Juli 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Men var inte så hård mot grabben, han försökte väl. Och tråkigt att din kräfta dog =( . Men läs lite guider, typ denna och kom tillbaka och få oss att klia ögonen riktigt rejält ;) Mm det är synd :( .Jag lärde mig med html på webbdesign skolan eller hur det nu stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Dem lär inte en Frames på Webdesignskolan vilket är dåligt. Sök lite på GOogle så kan du hitta nåt bra ställe med Frames.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Det är bra för att vara newbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.