Hoppa till innehåll

Pokemon Ranger: Shadows Of Almia


Gurragu
 Dela

Rekommendera inlägg

Har ni hort om det nya spelet Pokemon Ranger: Shadows of Almia.

Det kommer ut den tionde november i USA, europeiskt datum har jag inte fatt tag pa an, men om nan har det datumet eller annan information som jag inte har, skriv garna i traden. B)

Har kommer en

! :)

kolla ocksa Har for mer information

Kommer ni kopa det tror ni, sjalv gillade jag inte det forsta Ranger spelet, sa jag koper det nog inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte spelat nått pokemon rangers.. men det verkar ganska bra! ^^ tror du det finns nått i det som t.ex. i gamla så man får det där ägget som man kan byta över till D/P

Man kan överföra Manaphy Egg (kanske Wi-Fi, kollade inte så noga), Riolu (endast Wi-Fi, och bara på en viss tid) och Darkrai (endast Wi-Fi, och på en viss tid).

http://serebii.net/ranger2/extra.shtml

Redigerat av JosJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni hort om det nya spelet Pokemon Ranger: Shadows of Almia.

Det kommer ut den tionde november i USA, europeiskt datum har jag inte fatt tag pa an, men om nan har det datumet eller annan information som jag inte har, skriv garna i traden. B)

Har kommer en

! :)

kolla ocksa Har for mer information

Kommer ni kopa det tror ni, sjalv gillade jag inte det forsta Ranger spelet, sa jag koper det nog inte...

Det första Rangerspelet är kasst. Men det andra spelet har en massa förbättringar, t.ex. så behöver man inte "loopa" pokemonen x antal gånger, denna gången har de istället en livmätare som sjunker när man loopar dem. Så detta spelet lär vara något enklare än det första. Jag själv kanske testar det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...