WishCookie Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Såhär är det: Jag Skapar En Fake Pokemon Och Ni Ska Skappa En Lika Bra Pokemon Som Min. Jag ska Ha 3 Finalister Efter Tävlingen. Sen ska jag skapa en ny pokemon och då ska ni göra sammasak och då ska jag ta ut 1 och då är det bara 2 finalister kvar och då vinner Nån av dom :) När ni Postar måste ni ha med eran Fake pokemon med er på inlägget Pris:700 FM Antal Med Tävlande som kan vara med:0 st Antal Med tävlande nu:3 Platser kvar:0 Runda 1 Pokemonen -----------> http://img300.imageshack.us/img300/8264/namnlsssssssssssssssssshg4.jpg Tävlingen kan börja! Redigerat 29 Juli 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag gör en snart ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Bra :) Tänk på att priset är 700 FM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 vilken har du tagit den där långa grejen ifrån? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Lugia Men När du postar svaret på denhära inlägget måste du ha med dig din fake pokemon. Annasr får du posta svaret genom PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Då var den klar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag tror inte att den är snyggare än Zitroz men här är min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Här:Den heter Rayqus och är Typen Shadow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) http://i34.tinypic.com/2h5mq9k.png foljer eld-temat som du, zitroz zooma den garna om ni behover :) blev lite stord storlek Redigerat 28 Juli 2008 av gurragu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Försökte med en :) Blev ganska nöjd Darkom.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Var det inte 4 deltagare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jo men jag ändrade till 5. Ok 2 st ska ut och 3 st ska gå vidare Första Finalisten är................Gurragu!!!! Grattis! Andra Finalisten är................Naruto!!!!! Grattis Den Tredje Finalisten är.........zitroz!!! Grattis :) Ledsen fubbis Och MolleMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.