:Fuskaren: Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Nån annan just nu eller har haft problem att logga på wow , det kommer bara fram till authenticating, har provat starta om datorn och wow , nån som har nåt tips ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Nån annan just nu eller har haft problem att logga på wow , det kommer bara fram till authenticating, har provat starta om datorn och wow , nån som har nåt tips ? Har också problemet tror dem hålelr på och ändrar något. Det gick inte att koma in på account managment sidan för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 ör ni privat server? För blizzard lyckades stoppa privat server på patch som kom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) palla att dom håller på nu måste köra arena på mina gubbar för att få rating och points ... ja klart vi gör , senaste 2 inläggen här jag har läst så frågar nån om man kör på private server... varför tror ni det , det är ju så jäkla tråkigt med private server , ofc jag inte kör det nvm kom in nu, 40 minuter senare Redigerat 28 Juli 2008 av :Fuskaren: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 nu e det så igen ju :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 ör ni privat server? För blizzard lyckades stoppa privat server på patch som kom.Ehm, vad menar du med att dom stoppa privat servers med patchen? Funkar precis lika bra som det gjorde förra patchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) Jupp, skulle relogga för en addon när vi gjorde kara raid, så nu ståre bara Authenticting, får väl vänta.. Ok startade wow 2 min senare och fick detta Redigerat 28 Juli 2008 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 meh <_< jag som skulle farma AV för s2 >.< dinga 70 igår :))) nu fungerar det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg