kikon Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 vilken favorit bana har ni po mario party1 mario party2 mario party3 mario party4 mario part5 mario party6 mario party7 mario party8 mario party ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag har bara mario party 1 och 8, och på ettan var det Marios Himmelbana och Peach birthday cake som va de mest spelade. På Mario Party8 är min absoluta favorit Koopa Troopas Carnival (inte säker på namnet). Det är ganska monopol-liknande med att man köper 1-2-3-stjärniga hotell ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Hur många finns till wii? Bara ett va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Hur många finns till wii? Bara ett va? Jag har bara sett 8:an till Wii. Mer än så vet jag inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Någt som skulle vara coolt är om man skulle kunna köra online på det! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 ja det skulle va skit coolt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Ja, det skulle verkligen höja upp spelet med onlinefunktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 På mario Party 8 gillar jag Koopas Tyccon Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.