Gäst little_eye Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) *borttaget* Redigerat 27 December 2008 av Nafrali §3.5 Citera
Sweoggy Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) *borttaget* Får man skrivna egna tips här? I så fall kan jag rekommendera one.com . Dock inte gratis men riktigt bra :) Redigerat 27 December 2008 av Nafrali Citera
Gäst DoubleIsBack Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) *borttaget* Får man skrivna egna tips här? I så fall kan jag rekomendera one.com. Dock itne gratis men riktigt bra :) One.com har sämsta supporten. Redigerat 27 December 2008 av Nafrali Citera
Caspian Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 Vadå superniNA.se? du har inte angivet rätt adress... :P Citera
Sweoggy Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Skrivet 31 Juli 2008 Hejsan alla fuskare. Jag har märkt att det har kommit många "Min första hemsida" och liknade trådar här, och då tänkte jag göra en tråd om en bra webbhost med både gratis och betal tjänster. SystemNinja - Webbhost för alla SystemNinja stöder PHP och MySQL. SystemNinja ligger även på mycket stabil server som står i USA. Snabb och bra support finns. Bli medlem idag!!! P.s Det är inte jag som äger systemninja jag bara hjälper ägaren med lite reklam. :) (Självklart vill jag hjälpa så alla får en bra webbhost också) Får man skrivna egna tips här? I så fall kan jag rekomendera one.com. Dock itne gratis men riktigt bra :) One.com har sämsta supporten. Vad grundar du det på? Citera
Median Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 Hejsan alla fuskare. Jag har märkt att det har kommit många "Min första hemsida" och liknade trådar här, och då tänkte jag göra en tråd om en bra webbhost med både gratis och betal tjänster. SystemNinja - Webbhost för alla SystemNinja stöder PHP och MySQL. SystemNinja ligger även på mycket stabil server som står i USA. Snabb och bra support finns. Bli medlem idag!!! P.s Det är inte jag som äger systemninja jag bara hjälper ägaren med lite reklam. :) (Självklart vill jag hjälpa så alla får en bra webbhost också) Får man skrivna egna tips här? I så fall kan jag rekomendera one.com. Dock itne gratis men riktigt bra :) One.com har sämsta supporten. Onej! Älskar deras live support, bra svar, bra supportrar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.