Raffed Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) Köpte BattleField: Special Forces idag och var svinglad hela vägen hem^^ Ända tills jag hade installerat det. När jag har installerat klart och startar spelet så är det bara svart i en stund.. Tills det kommer fram ett meddelande: Error! - mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your locar rendering programmer/GP. (really!) Jag har installerat om spelet 3 gånger, men samma sak händer. Jag har kollat så spelet ligger i samma mapp som Battlefield 2. Det kanske har nåt att göra med att jag har Vista x64? Men BF2 funkar ju utmärkt så BF:SF borde ju också funka. Tacksam för svar^^ Redigerat 29 Juli 2008 av Raffed
Pefsin Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 kolla denna tråden : http://www.fuska.se/forum/Bf2_Sf_Hjaelp_Fort_-t87548.html
Pefsin Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) oops, dubbel post av nån anledning :P Redigerat 29 Juli 2008 av Pefsin
Rekommendera inlägg