Caspian Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Ok bra :9 Skickar nu :) Börja med att regga dig på forumet, (adressen komer sedan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 xD Du jag har gjort en ny kategori Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jag vill vara med jag kan vara moderator eller nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Så allihopa! Adressen till forumet är www.bytkonto.se.nu (se.nu, jag vet klassiker men måste ju se så forumet funkar först ^^) . Ni som vill bli moderatorer regga er på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Så har skickat en Ansökan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.