Stixx Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Jag ska köpa ett GTA spel och undrar vilket ni tycker är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 San Andreas enligt mig. Eller GTA IV, om du inte har PS3 eller 360 så tycker jag du ska köpa SA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 30 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 San Andreas enligt mig. Eller GTA IV, om du inte har PS3 eller 360 så tycker jag du ska köpa SA. Okej bra tack. Min kompis sa nämligen att vice city va bättre men de i butiken sa att SA var bättre. Men sen om ja skulle köpa IV vilken är bäst då, PS3 elr. 360? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 San Andreas enligt mig. Eller GTA IV, om du inte har PS3 eller 360 så tycker jag du ska köpa SA. Okej bra tack. Min kompis sa nämligen att vice city va bättre men de i butiken sa att SA var bättre. Men sen om ja skulle köpa IV vilken är bäst då, PS3 elr. 360? :huh: Vågar inte svara på den frågan. Men själv har man det på PS3, och det är grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Samma här, onlineläget är väl bättre på 360 men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Själv har msn xbox 360, funkar utmärkt. Men som sagt så spelar jag inte med Xbox live och sånt. Men själv väntar jag på att Fable II ska komma ut. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Själv har msn xbox 360, funkar utmärkt. Men som sagt så spelar jag inte med Xbox live och sånt. Men själv väntar jag på att Fable II ska komma ut. ;) Okej tack för alla tipsen. Jag skulle nog igentligen helst velat ha 360 eftersom det finns ungefär alla spel till den som på PS3, sen är PS3 är dyrare. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 San andreas är mkt bättre :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg