Vitdom Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) Exakt hur installerar jag bios? Det står att jag ska lägga nåra filer på A:\ men det går ju inte! Den säger att det inte finns någon diskett i A:\ efter att den har frågat mig ifall jag vill formatera den. Är det så man ska göra? Det är iallafal inte den som är bios uppdateringen, det är en annan fil som är av ISO format, jag trodde att detta program skulle installera något som kunde mounta nått och starta om datorn så att det fungerar normalt. Men det gjorde det inte, det säger att jag ska lägga filer på A:\ när jag har installerat det, men varför? Om den installeras måste den väl kunna göra mer än att säga åt mig att kopiera filer till A:\ som jag inte ens har en diskett i. Redigerat 31 Juli 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Det finns olika sett att flasha, ta reda på vilken och sök efter en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Nu verkar det som att jag inte ens har en BIOS uppdatering.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.