xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Hej alla glada fuskare :rolleyes: 1.Jag undrar vilken cam man ska använda när man ska filma något man gjör på datorn & Ni behöver inte säga hyper cam 2. Är det något som slår hyper cam 2 inom gratis programmen? 2. Vad för program ska jag använda sen när jag ska redigera programet, just nu använder jag bara wmm (windows movie maker) och vill gärna ha ett bättre program med fler funktioner. Vad tycker ni jag ska använda när jag redigerar min film? Också där ett gratis program gärna. :( Säg till om jag har skrivit det här i helt fel del av forumet och säg vart jag ska skriva det isf. Redigerat 1 Augusti 2008 av xantus Citera
Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 Fraps, och Sony Vegas/Någotadobeprogramsomjagintejustnukankommapånamnet. Citera
xantus Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 Fraps, och Sony Vegas/Någotadobeprogramsomjagintejustnukankommapånamnet.Ok! TAck för svaret! :) :) Citera
Gäst Overkill Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Skrivet 1 Augusti 2008 HyCam2 äger Cam Studio och sånt om man ställer in det rätt, men men... Om du ska spela in spel, fraps lr alternativt GameCam Redigera: GRATIS - Windows Movie Maker Om du vill ha snygga filmer: Adobe Premiere- Kostar skiiiit mycket Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.