ängeln Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 hej jag behöver lite hjälp på taven. är i trevel town för att sedan göra philcupen. jag ska få simba av grandmother och hon pratar bara om cinderella. en bok som ska ges till melin, men får ej någon sådan. kan ej ringa i klockorna för lådorna är för och får ite bort dom.. vad gör jag för fel????? snälla hjälp mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Du ska hämta en summon gem hos Leon i den hemliga "secret watergateway" i traverse town. Har du hämtat de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ängeln Skrivet 1 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Du ska hämta en summon gem hos Leon i den hemliga "secret watergateway" i traverse town. Har du hämtat de? ja jag har hämtat den och har den i stocken men kan inte ge den till henne. det står can not use!!! så jag vet inte hur jag ska göra om jag glömt nått eller vad som är fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Flyttar till rätt forum. ~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 hej jag behöver lite hjälp på taven. är i trevel town för att sedan göra philcupen. jag ska få simba av grandmother och hon pratar bara om cinderella. en bok som ska ges till melin, men får ej någon sådan. kan ej ringa i klockorna för lådorna är för och får ite bort dom.. vad gör jag för fel????? snälla hjälp mej För att kunna ringa i klockorna måste du flytta lådorna med trinity tror jag... det var ett tag sedan jag gjorde det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 hej jag behöver lite hjälp på taven. är i trevel town för att sedan göra philcupen. jag ska få simba av grandmother och hon pratar bara om cinderella. en bok som ska ges till melin, men får ej någon sådan. kan ej ringa i klockorna för lådorna är för och får ite bort dom.. vad gör jag för fel????? snälla hjälp mej haru pratat me merlin först ^^ hehe.. testa d o sen gå till fen.. om du inte har röd trinity kanu inte ta komma in o du kommer inte upp ditt förren du har pratat me leon i den övergivna stugan i 3dje distriktet.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 asså du jbt jag förstår inte vad du håller på med för i vissa trådar verkar du inte kunna något om spelet men i vissa så är du värsta pro.vrf gör du så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 asså du jbt jag förstår inte vad du håller på med för i vissa trådar verkar du inte kunna något om spelet men i vissa så är du värsta pro.vrf gör du så? hehe för ja antar att vissa e gammla o andra e nya ^^ o ibland så vet ja helt enkelt inte.. ja försöker klara av allt i spelet kollar varenda lilla hörna ja kan hitta.. måste bara klå sephiroth o få upp kistan i atlantica utanför ariels grotto o ja e nöjd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 tror inte att du kan klara sephiroth. min gubbe är i lv 60 och han dödar mig på tre slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 tror inte att du kan klara sephiroth. min gubbe är i lv 60 och han dödar mig på tre slag fast min gubbe har ganska hör level.. xD en e på 87 o den andra e på 100 d bara elixir ja behöver.. man ska hoppa mkt har ja lärt mej annars kan man rulla tror d funkar lika bra ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 det är nog ganska bra om du har guard också.du får enormt mycket techpoints för varje blockad attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 det är nog ganska bra om du har guard också.du får enormt mycket techpoints för varje blockad attack btw ja klarade sephiroth igår .. ;: YEAH ! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg