Stixx Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 tur för dig.jag har försökt aslänge! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 tur för dig.jag har försökt aslänge! :( va e d som förstör för dej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 min gubbe är i lvl 60 och jag pallar inte levla upp han nu när alla bossarna är borta så är det assvårt att få xp förutom i hades cup men den är tråkig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 min gubbe är i lvl 60 och jag pallar inte levla upp han nu när alla bossarna är borta så är det assvårt att få xp förutom i hades cup men den är tråkig. :( vf gåru inte till travers town och typ sammaställer styrka o försvar o sånt.. XP i accessories shop u know :rolleyes: borde kunna klara han me runt level 60 tycker ja jag klarade han me the kingdom keyblade.. B) lr va den heter.. XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 ja elr hur och jag startade spelet med ultima blade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 ja elr hur och jag startade spelet med ultima blade! efter att ja klarat han me ultima så körde ja me kingdom key'n o klarade han.. ^^ hehe i början va d lite jobbit när man tog nästan igen liv.. XP men sen vart d okej o gick nästan snabbt. . ^^ hade inte ringar heller.. ¨^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 vilken lvl var du när du användde kingdom key?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 vilken lvl var du när du användde kingdom key?? nånstans mellan 90 o 100 ;: hheheh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg