Baby Luigi 94 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Har funderat på att köpa nytt minneskort till mobilen :( men så kom jag på att man kanske kan streama musik från datorn till mobilen och vice versa med hjälp av BlueTooth. Jag har själv ingen aning om det går eller ej, eller om det finns nån mjukvara för det så snälla hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 (redigerat) Tror du måste ha en sådan USB bluetooth adapter http://www.multitronic.se/index.php?prod=BLUEUSB21 Köp ett minneskort istället Redigerat 1 Augusti 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 det är bara att köpa en bluetooth-mojäng på nån random It-butik sen ere väl bara att köra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 nah gå in på gadgets på datorn sedan clickar du på ladda er gadget via internet välj streamer och tada :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.