Gurragu Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Jo, nu ar det sa att vi har kopt en ny router, en sa kallade Time capsule fran Apple, sen nar jag skulle koppa upp min DS till den sa gick det inte, det stog typ nanting att det inte gar att connecta till de natvarken som hittats. 1.Vet nan om det gar att fixa? 2.tror ni at man kan koppla sitt wii till den? PS. Vet inte om Apple Time Capsule finns att kopa i sverige, da jag bor i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Har du installerat routern enligt anvisningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Ja, den funkar till mina datorer men inte till DS:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Har du krypterat anslutningen på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Lösenordsskyddat bara, men det hade jag i Sverige och då gick det med DS:en :S Kan det vara för att jag har en europeisk DS och en amerikansk router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.