VAZE Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag har varit i irak i 1 månad nu och deras spel är jätte billiga (cirka 3 kr/st) men de är inte så bra kvalite på skivorna. Men jag har ett problem jag har instrallerat spelen men när jag tänker starta dem så står det att datorn inte kunde hitta nån skiva att jag ska lägga in en och trycka på ''OK'', fast jag har en skiva i datorn. Vet nån hur man kan fixa det här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Gå till game och säg att det inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Dem är pirat kopierade.. DU måste ha crack till dem spelen för att kunna köra dem då.. Sök på tex google "Crack to"Spelet"" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Dem är pirat kopierade.. DU måste ha crack till dem spelen för att kunna köra dem då.. Sök på tex google "Crack to"Spelet"" Det finns en mapp som heter crack i spelen men jag vet inte hur man använder crack kan du förklara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 KAn du skicka en bilöd där man ser alla mappar som är i spelet? Om du öppnar mappen crack så ska det finnas en fil där, jag har för mig att man ska ta den till en annan mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Det här är mappen som kommer upp när jag lägger in skivan Och det här är crack mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 4 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 KAn du skicka en bilöd där man ser alla mappar som är i spelet? Om du öppnar mappen crack så ska det finnas en fil där, jag har för mig att man ska ta den till en annan mapp. Vet du hur man gör ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 kopiera cracken.gå sedan dit du installerade filen.leta upp en fil med samma namn som cracken och byt ut den filen mot cracken.det ä allt du behöver. funkar det inte så skriv igen. Det här är mappen som kommer upp när jag lägger in skivan Och det här är crack mappen läs min fil.obs grymma spel du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Du trycker först på The incredible hulk setup och installerar spelet, sedan när allt är klart så går du till spelmappen och byter ut Hulk.exe mot Hulk.exe'n som du fick med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 kopiera cracken.gå sedan dit du installerade filen.leta upp en fil med samma namn som cracken och byt ut den filen mot cracken.det ä allt du behöver. funkar det inte så skriv igen. Det här är mappen som kommer upp när jag lägger in skivan Och det här är crack mappen läs min fil.obs grymma spel du har tack ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.