mariowii Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Hai :3 Jag har ett logitec headset ( USB UTAG ) som jag sätter in i mitt PS3, när jag då kör ONLINE GTA IV. när jag tar öpp mobilen tar phonebook får fram spelarna ringer nån står de att jag inte har nåt head set =S..... så mina frågor är 1: Hur gör jag så mitt HeadSet funkar? ( de fubkar bra på min dator ) 2: kan man får riktiga online vänner sm man kan typ '' adda'' till frineds? tacksamn för snabba svar komer tebax om 30mins-2 timmar och läser era svar om ni svarat :P :D Cya MVh Mariowii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 [Om du inte redan har gjort detta] När du kommer till "PS3 Start-menyn" (direkt när du sätter på PS3n, duh) Gå till Inställningar --> Tillbehörsinställningar --> Inställningar för ljudenhet. Här väljer du; Mikrofonnivå: (Hur högt du vill att det ska höras.) Indataenhet: Bläddra; Logitech USB Headset (eller något liknande). Utdataenhet: Systemets standardenhet. Så har jag det, det fungerar. Du kan också välja att Utdataenhet som Headsetet. Om du har det på engelska; Vid menyn; Settings --> Acessory Settings --> Audio Device Settings. Det är det enda lilla jag kunde hjälpa dig med. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Tack så mt ;) ska testa när jag få sitta o spela igen x.x Mamma ser teve duh -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg