ThaNooB Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag har precis klarat MGS4 och har fått tex Solar Gun. Men när jag började på en ny (tryckte Load Game och tog på den jag sparade, valde The Boss Extreme) och började spela, så har jag inga vapen. Får man alla vapen efter att man mött Drebin eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Du får dina vapen när du har hittat MK2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Jag märkte det sen :D Kör på The Boss Extreme så det var svårt att komma dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 5 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Måste man döda PMC's för att bli vän med Miltia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Btw, blir man upptäckt ifall det står Caution? Det gjorde det, men sen sövde jag han så försvann det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 hehe lol, trippel inlägg. ja då har EN sett dig, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.