↗ till inläggetJa, jag känner Katt, dock inte IRL.↗ till inläggetVad menar du.Nej, men jag känner honom. :)
Har Du Katt
Vill ha men får inte.
↗ till inläggetOm man stöter på en demon ska man klättra upp i ett träd för demoner kan inte klättra i träd.Jag har 5 katter.
Och farmor har 10 katter.
Det e ett välldigt bra djur att ha, håller borta både möss och demoner
HAr ahft 2 men båda dog i hög ålder, men vi köpte en kattunge för 2 veckor sen.
Har en som är 4 år :D
jag har en katt som heter Keso! Hon är jätte söt :lol:
haha jag känner en hund som heter Keso :P men min farmor har en katt
har en som heter pikachu :D
nej vill inte ha en häller
↗ till inläggetNäfyfan vad coolt! Vi var väldigt nära på att döpa vår katt efter keso. Nästan alla mina lösenord innehåller keso!jag har en katt som heter Keso! Hon är jätte söt :lol:
Vill ha.
Har en katt. Mycket mer behändigare än hund. Fyll på med käk och vatten sen är det lungt, tills han skiter..
Vi har 3 st. Och en katt är antagligen med ungar, så det kanske blir 5 till. :o
har ingen katt men har velat ha en nästan hela livet, men min j*vla lilla syster är allergis (f*n TA HON) men har funderat ibland på att slå ihjäl hon för skulle tycka mer om en katt :D
Edit: Ironi!
Nej, har haft men han dog.
Får väll skriva ja. Har katt men ändå inte. Pappa tål inte så farfar har fått våran...
Morsan har en ragdoll-uppfödning så vi har tre katter, vi hade fem men den ena sålde vi och den andre hade bara en njure och den dog för ett år sedan. Båda honorna har fått ungar så ett tag hade vi 14 katter i huset.
↗ till inläggetUsch, säg inte att det är inavel ffs.Morsan har en ragdoll-uppfödning så vi har tre katter, vi hade fem men den ena sålde vi och den andre hade bara en njure och den dog för ett år sedan. Båda honorna har fått ungar så ett tag hade vi 14 katter i huset.
Ja har en katt,har haft 2 stycken innan oxå
Nej