💬
Logga in
Fuska.se

Bra Sätt Att Skaffa Pengar På Rs?

59 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

mining och woodcutting är ju rätt hyfsat. Är man bra på mining säljer man runite ores för 11k each (alltså totalt 90 st för 1m), men finns det något ännu bättre och lättare sätt?

Själv har jag en wc pure, man får 400gp st ju, det är ganska bra, det är nära till banken och så + det går fort.

Men mining är ju bra..

11k är ju skitmkt. o.O

Nivå 10 · Veteranfuskare

Förr var det ju scamming men nu har runescape spårat ut så j*vla mycket så man inte ens kan vara en vänlig skäl och ge bort pengar? Bästa sättet är att lägga av med rs.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Förr var det ju scamming men nu har runescape spårat ut så j*vla mycket så man inte ens kan vara en vänlig skäl och ge bort pengar? Bästa sättet är att lägga av med rs.

Vet, det är bara för dem där ***** jagex kom och sabbade allt.

Nivå 6 · Fuskare

Wc är det bästa för F2P. Fixa 10k Yews (Om du orkar vilket kommer ta ett j*vla bra tag) Sälj det senare i G.E för maximal pris :P

Nivå 6 · Fuskare

Jodå, Wc funkar. Har ca 23,6K yews kvar att hugga. När jag gjort det lägge rjag upp pic så får ni se varför... ;)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Jodå, Wc funkar. Har ca 23,6K yews kvar att hugga. När jag gjort det lägge rjag upp pic så får ni se varför... ;)

wc funkar speciellt bra om man är member. 1k each magic log.

men mining e nog fortfarande det bästa sättet. 90 st runite ores= 1m

sen har vi ju smiting. om man är lvl 80 och member kan man köpa godsword shard 1,2,3+ armadyl hilt och sätta ihop dem till ett armadyl godsword. sen säljer man den för 96m tror jag den kostade

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mjo, men det tar mer än 20 min att få 28 logs med 95 wc har jag hört...

Nivå 5 · Fuskare

Green drags, runecrafting ~laws nats

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

När jag vill tjäna pengar, så brukar jag göra armours.

Jag gör rune armours, man får lagom mycket exp och när man säljer så får man mycket också, men problemet är att det tar sån jädra lång tid att få tag på runiteore's.

7 Aug 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

När jag vill tjäna pengar, så brukar jag göra armours.

Jag gör rune armours, man får lagom mycket exp och när man säljer så får man mycket också, men problemet är att det tar sån jädra lång tid att få tag på runiteore's.

Vet, man ska mina tidigt på morgonen eller på natten då det är lite folk inne. Det tar 15-25 min för en rune ore att bli hur ska man säga "huggbar" igen
Nivå 3 · Lärling

Wc är bra och går ganska snabbt, är själv lvl 87 i det

Nivå 6 · Fuskare

Wc eller Fletch :) det går Jätte Snabbt :D

Nivå 2 · Novis

hur får du pengar av fletch? :o

Nivå 6 · Fuskare

Alchar eller så bara helt enkelt säljer jag :D

Nivå 2 · Novis

ok,va fletchar du då?

Nivå 6 · Fuskare

magic longs

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

magic longs

k,själv skaffar ja pengar på att döda flesh crawlers med min pure,går fakitst skit bra,för man får både exp och pengar :)
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mjo, men det tar mer än 20 min att få 28 logs med 95 wc har jag hört...

Tar typ 20 min för en lvl 93...

Ont: Man kan hunta red chinchompas då kostar typ 800 och så e dom stack(så dom hamnar i samma som typ feather) eller så minar man pure ess i magic guild funkar oxå.

Eller så helt enkelt merchantar man funkar skit bra

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

fast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in