Hoppa till innehåll

Talmaskin.


Moviemaker
 Dela

Rekommendera inlägg

Ta Erik som svensk och skriv "Jag är svensk LOL du är dum och fuska.se är bäst?" Låter konstigt.

haha, tycker du ska ta erik som är svensk och skriva: " Hej jag heter robert, jag tycker om att spela wow och klia mig på ballen" f*n vad jag och brorsan skrattade :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Ta Erik som svensk och skriv "Jag är svensk LOL du är dum och fuska.se är bäst?" Låter konstigt.

haha, tycker du ska ta erik som är svensk och skriva: " Hej jag heter robert, jag tycker om att spela wow och klia mig på ballen" f*n vad jag och brorsan skrattade :lol:

 

Ta norrmannen istället :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Haha! När jag såg det här tänkte jag "nu är det väl en sånt där dåligt gjord skit" och tänkte länka den du länkade.

 

Men den där är jävligt skön :D

 

Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha! När jag såg det här tänkte jag "nu är det väl en sånt där dåligt gjord skit" och tänkte länka den du länkade.

 

Men den där är jävligt skön :D

 

Tack, sen undrar jag hur du fick talmaskinen direkt till forumet. Kan du svara på det skulle jag vara tacksam. Sen ROBLOX, är du seriös med det du sa om Microsofts Sam. Jag tycker han suger totalt. Inget illa menat till dig förstås.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...