Gäst Frozen star Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) har ni några riktigt jobbiga elever som skriker under lektionerna vi har riktigt många. :( det är inte särskillt kul för en gång slog jag ner en kille som ställde sig på bänken :D då ringde de inte bara till hans föräldrar utan till mina också. men han är ju helt -> :wacko: <- Redigerat 28 Mars 2004 av babba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Du kanske itne skulle ha slagit ner honom sådär bara... Men jag har också jobbiga klasskamrater. En som avbryter läraren hela tiden och skämtar överdrivet. Och en som är totalt fjantig och säger dumma kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 ja men en kille han larvar sig så han gör konstiga saker så jag skrattar o min kompis han fattar aldrig så får inte killen själ utan jag o min kompis :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 ja men en kille han larvar sig så han gör konstiga saker så jag skrattar o min kompis han fattar aldrig så får inte killen själ utan jag o min kompis :angry: Konstig lärare..... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 ja konstig o hon skrattar också ibland förut slog hon handen i bordet hon blev skit galen :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ja... Men försök att sitta med några andra lr bara strunta i honom. Om hon säger till dig då. Då är hon galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vi har bestämda platser o jag måste altid sitta bredvid honom :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jaha... Men då får du ingorera honom iallafall en dag och se om hon reagerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 det finns redan typ en likadan tråd som jag har skapat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Du kanske itne skulle ha slagit ner honom sådär bara... Men jag har också jobbiga klasskamrater. En som avbryter läraren hela tiden och skämtar överdrivet. Och en som är totalt fjantig och säger dumma kommentarer. jo, faktist. ;) men läraren var inte inne i klasrummet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 i min klass går det många jobbiga elever.dem är :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Du kanske itne skulle ha slagit ner honom sådär bara... Men jag har också jobbiga klasskamrater. En som avbryter läraren hela tiden och skämtar överdrivet. Och en som är totalt fjantig och säger dumma kommentarer. påminner mig om mig själv om man tar bort ordenjobbig, avbryter läraren hela tiden och total fjantig. :blink: för lyssna (läs) här Det var 2 sandkorn som vandrade i öknen sen sa det ena sand kornet. titta inte bakåt för jag tror vi är omringade. hahahahahahahahaha :lol: . har ni hört den här då Har ni hörd om svensken som omkom när han skulle dricka mjölk >nej< Kon satte sig på honom. (trummor i bakrunden) :lol: eller the big finale. det var en lufare som var ute och gick på stan sedan mötte han en gammal dam som sade: stackars man har du tappat din doja. och då sade luffaren: Nej frun, tvärtom jag har nyss hittat en. hahahahahahahahahahaha :lol: aj som f*n jag satte slem i halsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.