lobba Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Hej! Jag undrar om man kan använda autoclick i blipville, och i sånt fall hur? Hej! Jag undrar om man kan använda autoclick i blipville, och i sånt fall hur?Ops...det hamnade i fel forum...aja...skriv ändå xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Ja, du använder ett autoclickerprogram, sök på google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lobba Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Ja, du använder ett autoclickerprogram, sök på google. Okej, men det funkar inte....min gubbe somnar ändå även om det klickar för fullt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Blipville... World of Warcraft... Blipville... World of Warcraft... NAJ! Fel forum! Gör om, gör rätt. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg