Angelo Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Hej jag undrar om man har blivit VAC banad kan man fixa på nåt sät så att man kan spela på VAC servrar igen? Vill ha svar snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
223 Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Nepp, du är bannad för evigt. Vill du spela på VAC servrar igen, så får du köpa ett nytt CS konto. Är du bannad? I så fall varför? Fuskat? Redigerat 7 Augusti 2008 av Knoxville Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Nepp, du är bannad för evigt. Vill du spela på VAC servrar igen, så får du köpa ett nytt CS konto. Varför är du bannad, fuskat? Ja jag fuskade men det var jävligt onödigt inser jag nu :( men det va någon annan som gjorde en sån här tråd för ett tag sen och han fick svar att man kunde det på nåt sät jag kommer inte ihåg hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Nepp, du är bannad för evigt. Vill du spela på VAC servrar igen, så får du köpa ett nytt CS konto. Varför är du bannad, fuskat? Ja jag fuskade men det var jävligt onödigt inser jag nu :( men det va någon annan som gjorde en sån här tråd för ett tag sen och han fick svar att man kunde det på nåt sät jag kommer inte ihåg hur Förut så upptäckte jag att man behövde bara fixa ett nytt acc och sedan installera ditt spel på det nya, men många säger att det inte fungerar.Så jag tror att Valve har fixat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
223 Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Nepp, du är bannad för evigt. Vill du spela på VAC servrar igen, så får du köpa ett nytt CS konto. Varför är du bannad, fuskat? Ja jag fuskade men det var jävligt onödigt inser jag nu :( men det va någon annan som gjorde en sån här tråd för ett tag sen och han fick svar att man kunde det på nåt sät jag kommer inte ihåg hur Jo, bra att du erkänner det i alla fall som många andra inte gör... Ne men jag vet faktis inte. Prova att skicka ett sergöst "Förlåt" till Steam. Eller skicka ett övrigt mail om detta går att ändra, och om det är något att diskutera om. Deras support sida är väldigt bra och ha fått mycket hjälp själv. Skickar du ett mail, får du svar ganska fort tillbaks. Väldigt snabbt och effektivt. Lycka till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Nepp, du är bannad för evigt. Vill du spela på VAC servrar igen, så får du köpa ett nytt CS konto. Varför är du bannad, fuskat? Ja jag fuskade men det var jävligt onödigt inser jag nu :( men det va någon annan som gjorde en sån här tråd för ett tag sen och han fick svar att man kunde det på nåt sät jag kommer inte ihåg hur Jo, bra att du erkänner det i alla fall som många andra inte gör... Ne men jag vet faktis inte. Prova att skicka ett sergöst "Förlåt" till Steam. Eller skicka ett övrigt mail om detta går att ändra, och om det är något att diskutera om. Deras support sida är väldigt bra och ha fått mycket hjälp själv. Skickar du ett mail, får du svar ganska fort tillbaks. Väldigt snabbt och effektivt. Lycka till ;) Det kommer inte hjälpa, jag har desperata vänner som försökt med det, men dom har fått svar som att Valve har noll tolerans angående fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Nepp, du är bannad för evigt. Vill du spela på VAC servrar igen, så får du köpa ett nytt CS konto. Varför är du bannad, fuskat? Ja jag fuskade men det var jävligt onödigt inser jag nu :( men det va någon annan som gjorde en sån här tråd för ett tag sen och han fick svar att man kunde det på nåt sät jag kommer inte ihåg hur Jo, bra att du erkänner det i alla fall som många andra inte gör... Ne men jag vet faktis inte. Prova att skicka ett sergöst "Förlåt" till Steam. Eller skicka ett övrigt mail om detta går att ändra, och om det är något att diskutera om. Deras support sida är väldigt bra och ha fått mycket hjälp själv. Skickar du ett mail, får du svar ganska fort tillbaks. Väldigt snabbt och effektivt. Lycka till ;) Det kommer inte hjälpa, jag har desperata vänner som försökt med det, men dom har fått svar som att Valve har noll tolerans angående fusk. Jaha då kan man la säga att nån hackade mit account och cheatade, eller vore det dumt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Blir du upptäckt med fusk så är du permanent bannlyst, den blir inte borttagen om du skickar mail och lipar i det. Det du kan göra är att ta bort CS, göra ett nytt account och köpa en ny CD-key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Det gick inte att göra ett nytt account men jag har sickat ett mail till dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
223 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Posta sen, och säg vad dom sa :P Men som sagt du måste nog köpa ett nytt CS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) Posta sen, och säg vad dom sa :P Men som sagt du måste nog köpa ett nytt CS. Okej jag ska posta va dom säger sän när jag får mailet men om det inte går så kommer jag inte köpa nytt css tror jag :huh: Ojj jag var ine på Contox men det är jag //Angelo Redigerat 11 Augusti 2008 av Contox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Posta sen, och säg vad dom sa :P Men som sagt du måste nog köpa ett nytt CS. Okej jag ska posta va dom säger sän när jag får mailet men om det inte går så kommer jag inte köpa nytt css tror jag :huh: Ojj jag var ine på Contox men det är jag //Angelo Hur många tror du inte skickat mail till Valve och påstått att någon hackat deras account och fuskat? Du får köpa nytt CS helt enkelt, vilket är rätt åt dig- Fuskare förtjänar sitt straff ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg