xnx Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Hejsan! Efter ett beslut har jag bestämt att ta bort min andvändare på fuska.se/ om det går?! Om du vet hur man tar bort sitt konto hjälp mig gärna. Hoppas inte detta var en onödig tråd. /xnx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 PM:a admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Eller så slutar du bara att vara inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Skicka ett PM till admin, dock kommer ditt IP att stängas av och jag är osäker på om du ens kommer kunna besöka Fuskavdelningen. Nja, inte så onödig tråd, ett tips till alla som läser detta är att PM:a en moderator först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 jo man kan besöka fuskavdelningen det är bara forumet som man inte kan använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Skicka ett PM till admin, dock kommer ditt IP att stängas av och jag är osäker på om du ens kommer kunna besöka Fuskavdelningen. Nja, inte så onödig tråd, ett tips till alla som läser detta är att PM:a en moderator först. Slutar att vara inne orkar inte med att skicka massa mail för att säga upp mitt konto, låter idiotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Skicka ett PM till admin, dock kommer ditt IP att stängas av och jag är osäker på om du ens kommer kunna besöka Fuskavdelningen. Nja, inte så onödig tråd, ett tips till alla som läser detta är att PM:a en moderator först. Slutar att vara inne orkar inte med att skicka massa mail för att säga upp mitt konto, låter idiotiskt. Jaså, du kanske har ett bättre system? :visslar: Hur ska admin annars få veta det, går lika fort att skriva ett PM som ett inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Finns det inget ställe där man bara kan stänga av kontot? Utan av stänga av forumet helt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Finns det inget ställe där man bara kan stänga av kontot? Utan av stänga av forumet helt! För att folk som har 4 varningar kan stänga sitt konto elr först göra en ny sen skicka alla fm och sen stänga sitt konto istället för att betala en mängd fm för ta bort varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 In Soviet Russia, account removes you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 In Soviet Russia, account removes you. Haha, klockren! :D I alla fall, om man tänkte göra en nya användare och skicka alla FM till den, tänk igen. admin ser alla FM överföringar, han (samt vi moderatorer) ser även allas IP och kan kolla om något IP har flera användare. Så det är inte så lätt att "fuska" till sig något. Lite ironiskt är det att man inte får fuska till sig saker på ett fuskforum ^^. Om man vill besöka forumet men inte vara inloggad så sluta bara att använda användaren, alla forum förrutom gruppforum kan man läsa även om man inte är medlem eller inloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 In Soviet Russia, account removes you. Haha, klockren! :D I alla fall, om man tänkte göra en nya användare och skicka alla FM till den, tänk igen. admin ser alla FM överföringar, han (samt vi moderatorer) ser även allas IP och kan kolla om något IP har flera användare. Så det är inte så lätt att "fuska" till sig något. Lite ironiskt är det att man inte får fuska till sig saker på ett fuskforum ^^. Om man vill besöka forumet men inte vara inloggad så sluta bara att använda användaren, alla forum förrutom gruppforum kan man läsa även om man inte är medlem eller inloggad. Okej men jag har fått 2 varningar vad jag vet :oSka inte lägga ner mitt konto. Behöver kontot för att få hjälp med frågor som jag har på spel ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.