Hoppa till innehåll

Hjälp! Vill Ta Bort Mitt Konto

xnx

Rekommendera inlägg

Skicka ett PM till admin, dock kommer ditt IP att stängas av och jag är osäker på om du ens kommer kunna besöka Fuskavdelningen.

Nja, inte så onödig tråd, ett tips till alla som läser detta är att PM:a en moderator först.

Slutar att vara inne orkar inte med att skicka massa mail för att säga upp mitt konto, låter idiotiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka ett PM till admin, dock kommer ditt IP att stängas av och jag är osäker på om du ens kommer kunna besöka Fuskavdelningen.

Nja, inte så onödig tråd, ett tips till alla som läser detta är att PM:a en moderator först.

Slutar att vara inne orkar inte med att skicka massa mail för att säga upp mitt konto, låter idiotiskt.

Jaså, du kanske har ett bättre system? :visslar: Hur ska admin annars få veta det, går lika fort att skriva ett PM som ett inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Finns det inget ställe där man bara kan stänga av kontot?

Utan av stänga av forumet helt!

För att folk som har 4 varningar kan stänga sitt konto elr först göra en ny sen skicka alla fm och sen stänga sitt konto istället för att betala en mängd fm för ta bort varningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

In Soviet Russia, account removes you.

Haha, klockren! :D

I alla fall, om man tänkte göra en nya användare och skicka alla FM till den, tänk igen. admin ser alla FM överföringar, han (samt vi moderatorer) ser även allas IP och kan kolla om något IP har flera användare. Så det är inte så lätt att "fuska" till sig något. Lite ironiskt är det att man inte får fuska till sig saker på ett fuskforum ^^.

Om man vill besöka forumet men inte vara inloggad så sluta bara att använda användaren, alla forum förrutom gruppforum kan man läsa även om man inte är medlem eller inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

In Soviet Russia, account removes you.

Haha, klockren! :D

I alla fall, om man tänkte göra en nya användare och skicka alla FM till den, tänk igen. admin ser alla FM överföringar, han (samt vi moderatorer) ser även allas IP och kan kolla om något IP har flera användare. Så det är inte så lätt att "fuska" till sig något. Lite ironiskt är det att man inte får fuska till sig saker på ett fuskforum ^^.

Om man vill besöka forumet men inte vara inloggad så sluta bara att använda användaren, alla forum förrutom gruppforum kan man läsa även om man inte är medlem eller inloggad.

Okej men jag har fått 2 varningar vad jag vet :o

Ska inte lägga ner mitt konto.

Behöver kontot för att få hjälp med frågor som jag har på spel ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...