Gäst EDOBEM Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag är väldigt missnöjd på wiit, kommer knappt några bra titlar och dom som är uppföljare är sämre än den föregående ex: Zelda TP - OOT & MM(Bättre) Super Mario Galaxy - Super Mario 64 & Super Mario Sunshine(Bättre) Super Smash Bros Brawl - Super Smash Bros Meele (Likvärdiga) Och då har ju Nintend haft flera år på sig att utveckla spelen till det bättre. Ok, att dom har bättre grafik men det är inte det som styr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Super Mario Galaxy äger ju ut Super Mario Sunshine, men inte Super Mario 64, men på de andra spelen förstår jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Mario Kart Wii? -Bättre Online-läge -Fler banor(även ifall hälften är från tidigare spel) -Fler Bilar -12 stycken i varje Race(istället för 8) -24(fler) karaktärer Med mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) Jag är väldigt missnöjd på wiit, kommer knappt några bra titlar och dom som är uppföljare är sämre än den föregående ex: Zelda TP - OOT & MM(Bättre) Super Mario Galaxy - Super Mario 64 & Super Mario Sunshine(Bättre) Super Smash Bros Brawl - Super Smash Bros Meele (Likvärdiga) Och då har ju Nintend haft flera år på sig att utveckla spelen till det bättre. Ok, att dom har bättre grafik men det är inte det som styr. Super smash bros brawl?: Större äventyrsläge Mer gubbar? Onlineläge mm Super smash bros har alltid varit lika sen N64... Det är ju inge kul om dom ändrar för mycke på saker i spel. Men ja, vissa spel är skit som harry potter till wii, helt bugg av allt. Redigerat 8 Augusti 2008 av WiFiGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azza1 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 fifa till nintendo wii är dåligt, dte är hur svårt som helst :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag är väldigt missnöjd på wiit, kommer knappt några bra titlar och dom som är uppföljare är sämre än den föregående ex: Zelda TP - OOT & MM(Bättre) Super Mario Galaxy - Super Mario 64 & Super Mario Sunshine(Bättre) Super Smash Bros Brawl - Super Smash Bros Meele (Likvärdiga) Och då har ju Nintend haft flera år på sig att utveckla spelen till det bättre. Ok, att dom har bättre grafik men det är inte det som styr. Super smash bros brawl?: Större äventyrsläge Mer gubbar? Onlineläge mm Super smash bros har alltid varit lika sen N64... Det är ju inge kul om dom ändrar för mycke på saker i spel. Men ja, vissa spel är skit som harry potter till wii, helt bugg av allt. Online-läget till brawl är verkligen inget bra. Man kan väl ändra lite mer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag är väldigt missnöjd på wiit, kommer knappt några bra titlar och dom som är uppföljare är sämre än den föregående ex: Zelda TP - OOT & MM(Bättre) Super Mario Galaxy - Super Mario 64 & Super Mario Sunshine(Bättre) Super Smash Bros Brawl - Super Smash Bros Meele (Likvärdiga) Och då har ju Nintend haft flera år på sig att utveckla spelen till det bättre. Ok, att dom har bättre grafik men det är inte det som styr. Super smash bros brawl?: Större äventyrsläge Mer gubbar? Onlineläge mm Super smash bros har alltid varit lika sen N64... Det är ju inge kul om dom ändrar för mycke på saker i spel. Men ja, vissa spel är skit som harry potter till wii, helt bugg av allt. Men det e för att man itne spelar harry potter, alla deras spel är skit. SMG var ju f*n skitbra, och mario kart äger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 måste också att jag är väldigt besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Du missade nog ett litet ord där :P Vad hade gjort wii bättre tycker du då? Som har gjort att det är så dåligt? EDIT: Oh jag blev visst fuskare där ja! :lol: Redigerat 9 Augusti 2008 av Bplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Skulle vart skönt om typ Microsoft och Nintendo samarbetat. Typ Xbox 360 fast med Wii:s handkontroll och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Fast jag tycker att xbox inte har så många spel som lockar mig. Kan vara för att jag e tjej och de flesta spel inriktar sig mer till kiillarna där! nintendo är på något sätt unisex :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Alltså. Xbox 360 maskinvara och Nitendos handkontroll. Sen ska spelen till Xbox 360 och Nitendo Wii funka till Xbox Wii (?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.