Hoppa till innehåll

Wii,missnöjd.


Gäst EDOBEM

Rekommendera inlägg

Alltså. Xbox 360 maskinvara och Nitendos handkontroll. Sen ska spelen till Xbox 360 och Nitendo Wii funka till Xbox Wii (?).

 

Hade blivit grym grafik iaf, men jag gillar faktiskt xbox kontroll också :P f*n det had varit svårt att mixa dem två..

 

Men jag gissar att i takt med nästa generations konsol lär även microsoft och sony ha tagit efter en hel del av "pekningen" och rörelsen från wii. Fast i förbättrad form!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nja det stämmer faktiskt inte att man kan göra det på de flesta spelen.

 

Oftast behöver du nunchucken också. I alla fall på Super Mario galaxy, Zelda, call of duty för att nämna några..

 

men på mario kart och ssbb kan man välja. Men jo det hade varit ett alternativ.

 

Precis som gamecubekontrollen just nu går att väljas till wii

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Jag är väldigt missnöjd på wiit, kommer knappt några bra titlar och dom som är uppföljare är sämre än den föregående ex:

Zelda TP - OOT & MM(Bättre)

Super Mario Galaxy - Super Mario 64 & Super Mario Sunshine(Bättre)

Super Smash Bros Brawl - Super Smash Bros Meele (Likvärdiga)

 

Och då har ju Nintend haft flera år på sig att utveckla spelen till det bättre. Ok, att dom har bättre grafik men det är inte det som styr.

 

Håller med lite med det med Brawl. jag tycker Melee är bättre.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla ni snackar bullshit förutom de där med fifa. enligt mig så äger wii ut alla konsoller förutom ps3, dessutom vad är de roligare med melee än brawl?ja menar där finns 100 ggr mer att göra på brawl och jag överdriver inte så jag tycker att ju nyare spelen blir ju bättre blir de. p.s grafiken på melee suger!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla ni snackar bullshit förutom de där med fifa. enligt mig så äger wii ut alla konsoller förutom ps3, dessutom vad är de roligare med melee än brawl?ja menar där finns 100 ggr mer att göra på brawl och jag överdriver inte så jag tycker att ju nyare spelen blir ju bättre blir de. p.s grafiken på melee suger!

Då är väl du inte en av de som håller på med Wavedashing och L-canceling?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är väldigt missnöjd på wiit, kommer knappt några bra titlar och dom som är uppföljare är sämre än den föregående ex:

Zelda TP - OOT & MM(Bättre)

Super Mario Galaxy - Super Mario 64 & Super Mario Sunshine(Bättre)

Super Smash Bros Brawl - Super Smash Bros Meele (Likvärdiga)

 

Och då har ju Nintend haft flera år på sig att utveckla spelen till det bättre. Ok, att dom har bättre grafik men det är inte det som styr.

Hm, du har rätt på vissa av dem, OoT och MM är mycket bättre. Sunshine och 64 är mycket bättre.

 

Men SSBB är bland de bästa spelen medan SSBM är bland de sämsta spelen enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är väldigt missnöjd på wiit, kommer knappt några bra titlar och dom som är uppföljare är sämre än den föregående ex:

Zelda TP - OOT & MM(Bättre)

Super Mario Galaxy - Super Mario 64 & Super Mario Sunshine(Bättre)

Super Smash Bros Brawl - Super Smash Bros Meele (Likvärdiga)

 

Och då har ju Nintend haft flera år på sig att utveckla spelen till det bättre. Ok, att dom har bättre grafik men det är inte det som styr.

Hm, du har rätt på vissa av dem, OoT och MM är mycket bättre. Sunshine och 64 är mycket bättre.

 

Men SSBB är bland de bästa spelen medan SSBM är bland de sämsta spelen enligt mig.

 

Det märks att du inte har nördat SSBM. Det gjorde jag när jag gick på låg/mellanstadiet. <3 Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...