vissa av er har ju hört talas om att det skickas räkningar när man går in på porr sidor...men ibland dyker de om själva.....vad gör man då om man inte e säker på att de inte skickar räkning???
Porr
Skaffa en pop-up blocker! Det har jag!
Download.com har ett bra program som kallas Ad Ware lr något sånt!
ett råd: gå inte in på porr sidor :angry:
jag brym mig inte bara om dig utan din dator
vem vill gå in på Porr?
Ibland hamnar man på porrsidor av misstag.
jag vet jag varnar er och söka på google och gå in på nån länk som bara e bladder ovanpå bladder tex: 4762ew74389/&%7462349732689
det e det jag menar....så hende det för mig...därför starta jag denna tråd!Ibland hamnar man på porrsidor av misstag.
ja har en pop up saper...ad aware heter den! den e bra!
Har hänt mig när jag stängde rutan komm det upp mer, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det finns en störande länk som man inte ska klicka på.
När man trycker där så kommer det upp en liten ruta sen så blir det mer och mer.
Var tvungen att stänga av datorn :(
Hur vet dom adressen hem till en själv, då? :huh:vissa av er har ju hört talas om att det skickas räkningar när man går in på porr sidor...men ibland dyker de om själva.....vad gör man då om man inte e säker på att de inte skickar räkning???
På google kommer de upp ofta porr t.ex skriv tårta så kommer det upp nånnting sånt :angry:jag vet jag varnar er och söka på google och gå in på nån länk som bara e bladder ovanpå bladder tex: 4762ew74389/&%7462349732689
ladda ner browsern, crazy browser, den är precis som explorer förutom den blockar alla reklam fönster! skita bra plus så sliper man öppna flera fönster om mna ska gå ut på internet, denna öppnar flera fönster i ett fönster. skita smidigt..
eller ladda ner altavista toolbar, blokar också popup fönster, eller adaware
ladda ner adaware iallafall, den tar ju bort saker som inte ska vara på datorn, skräp och sådant som inte går att ta bort ivanliga fall, (har du kazaa så kommer det sluta funka eftersom kazaa är så dåligt propat med saker)
Det är äckligt med porr vad är det dom vill titta på igentligen???
Eller så laddar man bara ner Mozilla Firebird eller Mozilla Firefox, dom har autoblock för pop-upps! Självtycker jag det är mycket bättre, desutom är dom snabbare äm IE! :Pladda ner browsern, crazy browser, den är precis som explorer förutom den blockar alla reklam fönster! skita bra plus så sliper man öppna flera fönster om mna ska gå ut på internet, denna öppnar flera fönster i ett fönster. skita smidigt..
eller ladda ner altavista toolbar, blokar också popup fönster, eller adaware
ladda ner adaware iallafall, den tar ju bort saker som inte ska vara på datorn, skräp och sådant som inte går att ta bort ivanliga fall, (har du kazaa så kommer det sluta funka eftersom kazaa är så dåligt propat med saker)
Det håler jag med om..ett råd: gå inte in på porr sidor :angry:
jag brym mig inte bara om dig utan din dator
Skaffa Bredband så kommer d inga räkningar
ja det kan man ju om mna känner fört, men det kanske känns lite lönlöst att bara skaffa bredband för att inte få några räkningar från en klåfingrid son... och alla har inte möjlighetern att få bredband, ännu
jag behöver ingen pop-up stoppare, ja har en mac och surfar på webbläsaren Safari. Safari har "inbyggd" blockare.