Hoppa till innehåll

Eurocop Radio


Melvin
 Dela

Rekommendera inlägg

hmm har sett ett par trådar om det här men inga som har hjälpt så gör en själv nu Alltså jag har sökt efter en Busrigning ett tag nu av Eurocop Radio Den börjar typ så här han presenterar sej (Det är Bubba som ringer) och säger typ sen :Det är så här att Carro har väldigt stora bröst och jag har klämt på dom: Den heter typ Carros Bröst eller nått den har typ olika namn skulle uppskatta om nån kune skicka den eller om nån vet en sida den finns på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm har sett ett par trådar om det här men inga som har hjälpt så gör en själv nu Alltså jag har sökt efter en Busrigning ett tag nu av Eurocop Radio Den börjar typ så här han presenterar sej (Det är Bubba som ringer) och säger typ sen :Det är så här att Carro har väldigt stora bröst och jag har klämt på dom: Den heter typ Carros Bröst eller nått den har typ olika namn skulle uppskatta om nån kune skicka den eller om nån vet en sida den finns på.

Är osäker på om det är Bubba men jag hittade en:

http://www.youtube.com/watch?v=0-c7lX1-QwU

 

Vet inte om det var den du sökte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...