nej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara.
Men det är ju olika spel, gör inte det skillnaden?
shrek o battlefield är ju olika spel.
nej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara.
↗ till inläggetVarför är då CS och Half-Life-serien i samma forum?nej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara.
det undrar jag med.
↗ till inläggetFör att det är samma engine...↗ till inläggetVarför är då CS och Half-Life-serien i samma forum?nej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara.
↗ till inläggetFör att det är samma engine...↗ till inläggetnej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara.
Varför är då CS och Half-Life-serien i samma forum?
Frågan var retorisk.
Det enda vi kan göra är att be admin att lägga till "Team Fortress 2" till "Half-Life & Half-Life 2 samt CS".
Men varför göra nått sånt onödigt?
Det stod "samt dess moddar..." eller nått, Och TF2 går på HL2 engine :D
↗ till inläggetFör att det är samma engine...↗ till inläggetnej, jag orkar inte lägga energi på det, klaga på du bara.
Varför är då CS och Half-Life-serien i samma forum?
Så det du menar är att alla spel med samma engine borde ligga under samma kategori?
isf så borde det ligga väldigt många spel i quake kategorin eftersom det är förmodligen en av de mest använa motorerna som finns!
Jag ser inga TF2 trådar i PC forumet.
Att byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé.
Då blir inte heller namnet lika långt.
↗ till inläggetDet kan jag hålla med om.Att byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé.
I "half-life forumet" finns det mest bara CS 1.6, CS:S och GMOD trådar.
Typ ingen svarar på TF2.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet kan jag hålla med om.Att byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé.
Det kan jag också.
↗ till inlägget↗ till inläggetAtt byta namnet på det nuvarande "Half-Life, Half-Life 2 samt dess moddar etc." till "Valve-spel" vore en bra idé.
Det kan jag hålla med om.
Det kan jag också.
samma här. ;)
Det skulle vara trevligt med Team Fortress.
↗ till inläggetDu spelar ju inte enns det <_<Det skulle vara trevligt med Team Fortress.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in