Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) hej, hur slutade spelet. var det så att han ramlade ner i hålet, slutade då. eller fortsatte det? Redigerat 10 Augusti 2008 av OneDream Citera
ThaNooB Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Skrivet 10 Augusti 2008 Hål? Clank blev bortförd av de där (kommer inte ihåg namnet) sakerna. Man ska hitta Clank i det nya Ratchet and Clank: Quest for Booty. Citera
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Skrivet 10 Augusti 2008 var det inte han som kom tillbaks? eller vänta, ratchet trodde inte på clank va, sedan så svimma han (ratchet) när han såg clank med sina "vänner" va? så han åkte genom något hål, jag har för mig det var något sånt jag xD? förövrigt, finns det några trailers eller liknande på det nya ratchet & clank? Citera
ThaNooB Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Skrivet 10 Augusti 2008 Du kan ladda ner trailern på PS Store annars har du den här http://www.youtube.com/watch?v=n1vR45pdxso. Ingen har åkt genom något hål, det enda som du har rätt om är att Ratchet inte trodde på att Clank hade fått hjälp av såna "aliens". Btw, du kan ju gå in på YouTube och kolla hur slutet på Ratchet and Clank: ToD är. Sry, detta är trailern. Det förra var intervju. Citera
viko550 Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Skrivet 10 Augusti 2008 man slogs mot takion han öppnade en portal som han försvan i. sen pratade all do tog sonierna clank Citera
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Skrivet 11 Augusti 2008 Just det, de heter Sonis (stavning). OneDream hålet du menar kanske är portalen. Men Clank försvann iaf inte igenom någon portal. Citera
ImbazFuhrer Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Jo han försvann i portal med sonierna........... ;: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.