Gäst Ubuntu Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Nej, bara dumt att sortera alla spel av en skapare i ett och samma forum. Sedan att diskutera både PS 1, 2 och 3 i ett och samma forum är bara förvirrande. Har ändrat min åsikt, det är nog ändå bättre som det är nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 vad sägs om ett forum för "hej och hejdå-forumet" bai bai and hai forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 vad sägs om ett forum för "hej och hejdå-forumet" bai bai and hai forum. och varför inte ett forum för att lära folk misstag t.ex "Det heter uppdatera inte upptadera" <- LÄS DET HÄR ONEDREAM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 vad sägs om ett forum för "hej och hejdå-forumet" bai bai and hai forum. nah, min ide är 100 % bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 med mina idee'r blir det ju lättare att hålla koll GRUPPFORUM SPELUTVECKLARE/SPEL Webbspel RS & Tibia Habbo Hotel Konsoller Playstation Nintendo Xbox Övriga konsoller Dator DICE/Eller ett spel Blizzard/Eller ett spel FUSKA.SE ALLMÄNT Lättare att hålla koll, för vem? Det skulle bli bra mycket mer jobb för oss moderatorer eftersom ingen skulle hitta lika bra och massa onödiga frågor, villket skulle leda till en aning sämre forum. Dessutom är det mycket lättare att hitta om det är ordnat efter Konsol, inte företag. i tanke på att fusken är uppdelade konsolmässigt så blir forumet mest lättnavigerat om det också är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 jag undrar varför inget spelar ps 1 längre? DET ÄR JU FÖR f*n KUL ATT SPELA RESIDENT EVIL PÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 jag undrar varför inget spelar ps 1 längre? DET ÄR JU FÖR f*n KUL ATT SPELA RESIDENT EVIL PÅ!Kanske för att det har kommit nyare, bättre och roligare konsoller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 jag undrar varför inget spelar ps 1 längre? DET ÄR JU FÖR f*n KUL ATT SPELA RESIDENT EVIL PÅ!Kanske för att det har kommit nyare, bättre och roligare konsoller. nämen gillar typ ingen resident evil 2 och sånt det gör jag har ju för f*n klarat ut det typ 8 gånger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 jag undrar varför inget spelar ps 1 längre? DET ÄR JU FÖR f*n KUL ATT SPELA RESIDENT EVIL PÅ!För att dom mesta tycker typ "OMGWOW EN NY KONSOLL!!! DEN SKA JAG SPELA PÅ ISTÄLLET FÖR DEN HAR BÄTTRE GRAFIK" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.