xpliT Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Dry Bones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Yoshi använder jag mest men ibland använder jag Dry Bones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Baby mario och yoshi! =D Ibland mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 peach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheStar Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Jag använder alla ungefär lika mycket, förutom Waluigi och Wario. Jag retar mig på dom av nån konstig anledning :S Fast Baby Luigi är ju en favorit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Börjat spela med Funky Kong och Yoshi nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jag spelar med Mario eller Baby Mario men gillar också min egen Mii, Dry Bones, Diddy Kong, Yoshi, Baby Daisy och Luigi. Jag Spelar också med Bowser Jr. Hade Sonic och Shadow varit med i Mario kart Wii hade jag även spelat som dem. Men jag spelar inte med Wario, Waluigi, Donkey Kong, Bowser och King Boo och jag spelar nästan aldrig som Rosalina. Skelletbowser spelar jag inte så mycket med, men ska köra med honom mera nu. Jag har inte fått Funky Kong och Baby Luigi än, men ska försöka få dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 när jag fick MK spelade jag med Baby mario, men nu förtiden med Diddy Kong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Edit: Rosalina med bowser bike Redigerat 23 Januari 2009 av Ruthar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XDcheater Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Ja spelar som Diddy Kong :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Den bästa! Diddy Kong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.