johnsmith Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag använder Baby Daisy och Toadette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 jag använder mii's Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zzzzzzzozaza Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 lätt dry bowser :D ;) B) :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Min är min egen mii gubbe :P Den heter så klart Tobias efter det är mitt namn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Diddy Kong :) Redigerat 3 November 2009 av Piratebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst espion97 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Mario eller Baby mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Luigi är klart bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaine Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Yoshi För att han är cool och har den turbo bilen som går ganska fort och att han är min tur karäktär för att jag har låst upp flera cuper med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Har slutat spela med Diddy och spelar nu med Dry bones! He rocks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Jag tar lätt dry bowser,Rosalina, Funky kong och daisy. Viste ni att 90% av alla de gubbarna körs på Wi-fi. Jag heter Torbjörn bara för att vara en cool snubbe. Alla profs heter nå't knäpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 DRY BOWSER :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Jag använder alla karaktärer, gärna någon skitbil på det för att förnedra folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.