fimpen Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Tja. Ska köpa PS3 nu och jag undrar vart man hittar det billigaste? Säg inte prisjakt.nu för det känner jag redan till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Det finns pricerunner.se och prisjakt.nu osv. Blocket, det är bara att leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Köp på webhallen, kostar 4200:- där tror jag. Du kan inte få tag på ett under ca 4000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 om det inte är blocket då.. tips på spel är tex bf - bc och littlebigplanet när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag har slutat att köpa saker begagnade. Om ditt Ps3 går sönder och du har köpt det begagnat så har du ingen hjälp att få från någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Ett råd är att vänta tills 80 gb versionen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag väntar på 80 GB versionen. Planerar att sälja mitt Xbox 360 dagarna efter jag fyllt år och slå på stort. Ps3 - 80gb. Uncarted: Drake's Fortune Guitar Hero 4 inkl. spelet och alla instrument. Guitar Hero 3 inkl. Gitarr (man måste ju ha 2 gitarrer) Det här kommer gå på ungefär 7000kr. Kanske skippar Guitar Hero 3 (inkl. gitarr) och väntar på ett nytt Guitar Hero spel istället eftersom det här blir rätt dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 sidney, köp hellre guitar hero guitaren, för det stödjer alla andra guitar hero spelen. och du måste köpa littlebigplanet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 F*n va du ska va jobbig OneDream! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Okej. Jag köper LBP om det får 9-10/10 av Gamereactor, Level och FZ. Vad menar du med att jag hellre ska köpa en Guitar Hero gitarr? Det är ju det jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 av FZ får det antagligen 9, det är någon LittleBigPlanet hysteri där, som jag nog smittats utav. Men jag gillar inte level, fy -.- Men jag kan nästan lova att du kommer gilla det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag köper det om jag ser gameplays och det ser kul ut där osv. Och att det får minst 8/10 av Gamereactor, LEVEL och SuperPlay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.