Melvin Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 asså jag låna ut mitt acc till min kompis för att hans Vart Stulet och då vart han liksom bannad från alla Vac servar och nu har inte jag nån aning om vad jag ska göra för jag orkar inte betala för ett nytt när varken han eller jag har Cheatat på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Okej. Om du inte betalar för ett nytt så måste du sluta spela :) End of topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Hur vet du att han inte fuskade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
223 Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Som jag säger till alla, det finns ingen annan utväg en att köpa ett nytt CS. Går inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 är det perma bannat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Haha, varför har folk aldrig fuskat men blir av någon anledning ändå bannade? Jag fattar inte detta. Varför inte bara tala om att någon av er har fuskat, så vi kan säga ÄGD och att du måste köpa nytt spel med en ny CD-key. Talisker, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 asså jag låna ut mitt acc till min kompis för att hans Vart Stulet och då vart han liksom bannad från alla Vac servar och nu har inte jag nån aning om vad jag ska göra för jag orkar inte betala för ett nytt när varken han eller jag har Cheatat på detOm du testar att connecta till en Vac så säger den att du är Vac bannad och varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg