povesweet Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Hej jag undrade om någon eller några kunde hjälpa mig med varianter helst sparv anka björn mus orm familjen myra alla sours fluga eld fluga salamader ! Jag vet inte heller hur man gör cocoadile tears! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MCHM Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Hej, hoppas detta kan vara till hjälp SPARROWMINT: Grön = mata med vattenkrasse blomma Rosa = mata med näckros blomma Lila = mata med tistelblomma QUACKBERRY: Blå = Blåklocke frö Rosa = Näckros blomma Orange = Papegojblomme frö FIZZLYBEAR: Guld = Solros frö Orange/Rosa = Morot Grön= Vattenkrasse frö SYRUPENT: Guld = Smörblomma Blå = Blåklockefrö Rosa = 1 Flaska medicin TWINGERSNAP: Lila = Lejongaps frö Orange = 1 Flaska medicin Gul = Venus pinata fälla FOURHEAD: Blå = Blåklockefrö Gul = Honung Rosa = Medicinflaska RAISANT: Lila = Blåklockefrö och ett björnbär Gul = Solros Rosa = Näckrosblomma SALAMANGO: Grön = Krusbär Gul = Banan Vit = 1 Flaska mjölk och ett nattskattsbär MOUSEMALLOW: Rosa = Blåklocka (är osäker) Vit = Ost Off-White = Tusensköna + Krusbärsfrö Vet inte vilken du menar med fluga?!? :-) Till Sour pinatorna finns det inga varianter utan de förvandlas till "goda" pinator som sen har varianter. Jag saknar 1 variant till WHIRLM och TAFFLY så om du har hittat 3 där vore jag tacksam för tips! LYCKA TILL! För COCADELE tårar så räcker det att leda den till en växt för att få den att "gråta" gödning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
povesweet Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 jag vet till whirlm 1 turnip (grön sakern) 2 en vatten krasse frö elr 3 ett näckros frö! Dem ska äta och en annan sak det där med cocodile tårar fungerade men inte träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.