Khazar Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 är jag den ända som tycker att moddarna faktist borde kolla om vissa fusk faktist stämmer lr inte? för ibland värkar de som att dem bara godkänner allt...exempel: http://www.fuska.se/spel/nds/pokemon_diamo...usk-s11719.html vem som helst som läst de där fusket kan fatta att det är ren bullshit, hur f*n kan en pokemon ha ett å i namnet? Citera
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 Klicka på "Anmäl fusket" om du ser några fusk som inte stämmer. Jag kan försäkra er om att vi försöker göra vårat bästa. Dock blir det lite stressigt ibland och man tänker inte på vissa saker på spel som man aldrig spelat förut. Vi uppskattar att ni lägger märke till sådant här, men ogillar att ni lägger all skuld på moderatorerna, det är trots allt inte vi som skickar in fusken. :) Vi kan inte kolla om alla fusk stämmer då vi varken har tid eller resurser för detta. Men vi är tacksamma om ni skulle kunna trycka på "Anmäl fusket" i framtiden om ni ser några felaktiga fusk. Citera
Khazar Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 det gjorde jag, sen väntade jag 3-4 dagar, men inget hände, och när jag såg att 2 andra hade kommenterat om de så postade jag här Citera
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 Det är admin som tar hand om de anmälningarna :) Han tar han om det såfort han får tid över. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.