addeB Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Hej, jag behöver hjälp med litte modding i the movies. Jag är inte så bra så jag förstår inte guiderna i deras forum. Jag vill gärna veta hur jag moddar egna kläder eftertexter mm. Svara gjärna om du vet hur man gör, // adde B ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Hej, jag behöver hjälp med litte modding i the movies. Jag är inte så bra så jag förstår inte guiderna i deras forum. Jag vill gärna veta hur jag moddar egna kläder eftertexter mm. Svara gjärna om du vet hur man gör, // adde B ;) Kanske kan hjälpa i övermorrn har inte the movies här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.