Hoppa till innehåll

Gamecube


contra
 Dela

Rekommendera inlägg

Mitt gamecube funkar inte riktigt när jag sätter i ett spel och en sätter igång det så brukar det stå game disc can not be readed och ibland funkar det men efter en stund när jag har fått i gång det så står det game disc can not be readed

 

Så min fråga e....... hur gör jag så det funkar igen?

Hoppas det finns nån som kan hjälpa mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt gamecube funkar inte riktigt när jag sätter i ett spel och en sätter igång det så brukar det stå game disc can not be readed och ibland funkar det men efter en stund när jag har fått i gång det så står det game disc can not be readed

 

Så min fråga e....... hur gör jag så det funkar igen?

Hoppas det finns nån som kan hjälpa mig :D

tror inte du kan göra något, ring nintendo support och fråga om dem kan laga den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt gamecube funkar inte riktigt när jag sätter i ett spel och en sätter igång det så brukar det stå game disc can not be readed och ibland funkar det men efter en stund när jag har fått i gång det så står det game disc can not be readed

 

Så min fråga e....... hur gör jag så det funkar igen?

Hoppas det finns nån som kan hjälpa mig :D

tror inte du kan göra något, ring nintendo support och fråga om dem kan laga den

 

synd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Så synd för dej. Skivan kanske har fått repor. Det har hänt flera gånger för mig. Testa Wii (om du har ett). Wii står emot repor lite bättre. Har du inget kan du säga till din mamma eller pappa att du kan få ett i födelse dags-present eller julklapp.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kolla så att skivan inte har några repor och sånt.

Sen ta ett papper med lite vatten och torka av den,

dock måste du torka den innan du börjar spela.

Funkar inte det så testa att tryck på reset.

Annars är det något tekniskt fel.

Har du många repor på spelen så är det därför

du inte kan spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...