DJFimpZide Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Vad ska jag göra? Hjälp! :cry: ok norton internet security fixa det precis!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) jag tror jag pratar för alla när jag skriver de här: VA f*n!?!?!? *anmäler* okej, jag antar att om det fortfarande inte funkar så kan du väl förmodligen ladda ner AVG, de borde nog ta bort viruset :S Redigerat 12 Augusti 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Testa med att ladda ner antingen en Kaspersk/Nod32 Trial (www.kaspersky.com) (www.eset.com) Eller ladda ner AVG Free Edition (www.avg.com) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Vad ska jag göra? Hjälp! :cry: ok norton internet security fixa det precis!! :D Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg