Laserturken Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Alla ni är noobs Förutom dom som har svarat på den första :rolleyes: Särskilt Viruz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Vet ni vart jag kan träna min combat till lvl 85 är på lvl 63. Vill döda monster som ger mig bra med xp. strenght: 54 defence: 50 atack: 51 Magic: 36 prayer: 28 range: Noob 1-16 Rustning: rune fullhelm rune chainbody rune platelegs adamant spikeshield granite maul och rune scimitar amulet of power explorer ring och jag är väldigt fattig 10k göra d slayer först -_- och du kan träna på i strong hoald of secerut eller vad den heter och tråäna där det gör jag p.S jag gjorde d slayer på lvl 37 Om du gjorde dragon slayer på lvl 37 så vad hade du för rustning och vapen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 NOOOBS jag har full dragon förutom dragon sq shield och d chainbody so shut up mina armor är bättren noobs! :lol: Lol, full dragon är när du har: Dragon legs, dragon chainbody, dragon sq. sheild och dragon med. helm. Man måste inte ha dragon boots för att ha full dragon. Och jag kna garantera dig att min armour är bättre än din. Btw, håll er till ämnet. Ihabba, jag skulle träna strength och defence om jag var du. Kanske satsa på 70 str och 60 defence. Om du ska träna str köp en rune 2h och om du ska träna att eller defence ska du ha en rune scimmy. När du är nöjd med din cb lvl så tipsar jag dig att träna range till 60-70. Man ska ha dragon full helmet!! Nej, Dragon set (l) innehåller Dragon Chainbody, Dragon Platelegs, Dragon Sq. Sheild och Dragon med. helm. Ihabba, vilken level är du nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zierox Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 jag har head : dragon full helmet neck: fury chest: dragon chain / torso legs: dragon legs ring:warrior ring/wealth cape: fire cape / skill cape's boots : bandos / d-boots hands:barrows shield:dfs (dragonfire shield) (pungskydd) hmm komemr itne på vad det finns mer för kroppsdelar, jag glömde haha..:P om ni kallar någon noob så kom till mig så kan vi snacka om rikheter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acepod1337 Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 ehm, gör dragon slayer för det första. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 ehm, gör dragon slayer för det första.Fin bump :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg