Trips Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Det finns ett rent s*taniskt program som heter I, Videogame och går på Discovery ibland. Men det är så fruktansvärt idiotiskt och förolämpande mot hardcore gamers att ingen borde se på det. Jo, min syrra kollade på det och hon berättade att dem hade sagt såhär om GTA IV: "Alldeles för våldsamt".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 IPlay på Mtv, trodde jag att man fick se brudarna lira men nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Finns ett program som heter Gameplay som ska börja till hösten som går på TV7. Vet inte när men...Usch, är det aftonbladets TV är det bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Bättre än inget tycker jag. Tycker det går för lite spelprogram på tv. Det går ju hur mycket skit som helst. De borde fixa en kanal med spelprogram 24/7, med program från USA och Sverige. Eller så länge de snackar engelska så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.