TiidWo Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag bara undrar vad ni har för The Sims 2 Expansionpaket. Jag har: The Sims 2 Studentliv, Nattliv, Djurliv, Året runt, Jorden runt och prylpaketet med H&M Kläder! Skriv gärna vilka ni har och kanske för skojsskull mäta med varann? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 jag har djurliv och arbetsliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Det finns redan massa trådar om det här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskisfuskis Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Jag har The sims 2, arbetsliv, djurliv, nattliv, året runt, jorden runt, prylpaket h&m, kök&badrum, tonårsprylar, ikea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thorax Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag har EXPANSIONPAKET: the sims2,The Sims 2 Studentliv, Nattliv, Arbetsliv, Djurliv, Året runt, Jorden runt, Fritid och Livet i en lägenhet PRYLPAKET: H&M, fest och bröllop, tonårsliv, kul för familjen ,kök och badrum, ikea heminredning, glitter och glamour HAHA jag har ganska många jag är en Nööörd (hehe skoja bara ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitsy Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 The sims 1:Alla utom hot date(Spelar inte längre :P ) The sims 2:Vanliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det finns redan en sånhär tråd! Länk: http://www.fuska.se/forum/Vilka_The_Sims_S...il-t102392.html Men jag har iallafal Alla the sims 2 spel och the sims 1 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jjosefune Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Jag är en The sims nörd så jag har allihoppa! Köper direkt när de kommer ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg