XezoN Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vad ska man gö när man har dödat soony o lance? och finns dt nån uppdrag som heter Main Story? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamon Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Hmm... bra fråga... Har frågat me sj oändligt många gånger om d, men d e ingen som varken vet eller fattar.. men om du fattar sen så majla gärna! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag tror det är sista uppdraget. sen ska du klara rampages, unqu jumps o.s.v. för att klara spelet till 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jag tror det är sista uppdraget. sen ska du klara rampages, unqu jumps o.s.v. för att klara spelet till 100%. just det!det uppdraget där man ska döda sony och lance heter keep your freinds close och är det sista uppdraget i spelet!men man kan alltid hitta gömda packet, göra stounts osv. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 okej! men just nu ska jag gö alla ramper o sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 *TRÅD RENSAD*. HÅll er till tråden, ser ni nåt onödigt, anmäl bara, påpeka det inte eller nåt sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 va menar ni me tråden o sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 va menar ni me tråden o sånt? Den du skriver i nu kallas tråd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 okej! nån som spelar kingdom hearts här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Här kann du se vad du behöver göra för att klara spelet: http://www.gtasajten.com/gtavc/tips.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg